mandag den 12. marts 2012

Drop that attitude bitch

Så, nu dropper jeg den glade attitude. Det lort lige nu, lort lort lort. Selv en af de bedste opfører sig fuldstændig skørt overfor mig og de andre. Heldigvis er der da stadig nogle tilbage der er der for mig. Men det lort! Jeg savner det allerede, har lyst til at skrive.. men ARGH. Lort lort lort, jeg kunne blive ved. Synes alting er imod mig lige nu.
Men en ting er der nu. I dag er dagen hvor der er præcis 5 måneder til jeg starter på Flemming Efterskole. Det bliver fuldstændig vildt! Og der er da også nogle typer jeg glæder mig til at slippe væk fra..

XOXO Bill

1 kommentar:

  1. Du skriver bare hvis det er - selvom jeg ikke kender dig, så er du altid velkommen i varmen! :)
    _____
    Check, kommenter & følg meget gerne min blog,
    det ville gøre mig utrolig glad! :-)
    www.Justaboy.dk
    www.Facebook.com/Justaboyblog

    SvarSlet