lørdag den 10. marts 2012

Four pair of shoes, in two days

Fredag aften var jeg til klassefest, det var fint, morede mig med Busk og drengene, er ikke helt vild med min klasse.. men det var nu sjovt nok. I dag har jeg købt konfirmationssko, har faktisk købt to par, da jeg ikke rigtig kan bestemme mig endnu. Men der kommer billeder efter d. 4. maj! Købte også et par vans (Som skal bruges til blå mandag), og et par bukser, som også skal bruges til blå mandag.
I aften holder jeg fødselsdag for ca. 20 piger, fra klassen, fodbolholdet, og lidt andre gode veninder. Det kan kun blive godt.


Er så glad for dem! Det var det sidste par i hele Kolding, og de var lige i min størrelse. Føler mig heldig!
I går købte jeg et par New Balance, som jeg har ønsket mig i 100 år. Købte dem af Cille min søde veninde, der kun har haft dme i to uger, og næsten ikke brugt dem, så jeg fik dem dejligt billigt.

Har købt fire par sko på to dage.. Åh ja, jeg elsker sko!
XOXO Bill

Ingen kommentarer:

Send en kommentar