søndag den 25. marts 2012

Enjoy the small things

Fredag nat var der en pige inde fra Kolding Realskole der døde. Jeg kendte hende ikke, men har en del fælles venner med hende. Det er helt forfærdeligt! Sidder og kigger på hendes facebook lige nu, og får kuldegysninger og tårer i øjnene af alt det folk skriver. Også kom jeg til at tænke på: Hvad hvis det var en af mine dejlige venner, jeg ville være helt nede! Tror aldrig jeg ville komme videre. Men ihvertfald, sidder jeg og tænker på pigens familie og venner, og håber at hun er et bedre sted nu. Kender ikke pigen, men R.I.P!

Ellers har min weekend stået på fødselsdag hos Busk med de dejligste piger, underlig gåtur hjem med Måsen, lave opvisning med de små søde børn jeg træner, se min søster lave gymnastikopvisning, sove med Måsen, være i kirke (Skal jo snart konfirmeres), set drengene spille fodboldkamp, hygget, grinet og solet mig på sportspladsen med de søde piger. Dejlig weekend, men lige nu går mine tanker kun på døden, er så forvirret. Det er nu blevet 100 % klart for mig, at måske vågner jeg ikke op i morgen, og nu skal livet nydes. Hvis jeg gør noget dumt, så skal det ikke fortrydes, det er livet åbenbart for kort til.

Undskylder det lange forvirrede indlæg, uden billeder o.s.v men jeg skulle altså bare ud med det her!

XOXO Bill, nyd livet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar