søndag den 4. marts 2012

A lot off shit, no wait

GLAD, GLAD, GLAAAAAAAAAAD!

I går aftes spiste jeg Nachos, lækker kylling og pasta, så The Notebook, hyggede mig til filmen Krumme, grinte en hel masse, hørte noget vild musik, var sammen med en jeg holder af.
I dag var jeg ude og samle ind til Folkekirkens Nødhjælp med min bedste veninde, det var nu ret hyggeligt, og man føles sig sgu som et godt menneske! Men det irriterer mig at nogle mennesker er så satans nærige...

Som sagt havde jeg fødselsdag i torsdags, og jeg havde en virkelig skøn dag!!!
Her får i et billede af mine gaver.




Som i kan se fik jeg:
Et F.C. Barcelona håndklæde, fra en butik i Barcelona
En ananas halskæde fra H&M
En ring fra Bianco
En halskæde fra Bianco
Et par Cheap Monday bukser, fra ukendt butik i KBH
Et par varmebukser (Hjælper på mi lyskenskade), fra Sport24/Intersport

Sidst men ikke mindst (som i ikke kan se på billedet) fik jeg 3 meget flotte cupcakes af to søde piger fra min klasse, og en buket roser af en sød fyr.

XOXO Bill

Ingen kommentarer:

Send en kommentar